رتبه قبولی دانشگاه شاهد

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    irantahsil
    ايران تحصيل تخصصي ترين وب سايت علمي كشور در زمينه مشاوره تحصيلي , كنكور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ايجاد گشته تا بتواند با بهره گيري از برترين مشاوران و اساتيد علمي كشور پاسخگوي سوالات شما مردم عزيز باشد اميد است با عنايت حق تعالي و تلاش مجموعه اين مهم به نحو احسن انجام گيرد.

لینک دوستان

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 327
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 34
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 11
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
    بازدید هفته بازدید هفته : 39
    بازدید ماه بازدید ماه : 38
    بازدید سال بازدید سال : 166
    بازدید کلی بازدید کلی : 4726

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.226.169.94
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان irantahsil و آدرس irantahsil-720.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

رتبه قبولی دانشگاه شاهد

رتبه قبولی دانشگاه شاهد

رتبه قبولی دانشگاه شاهد

رتبه قبولی دانشگاه شاهد در رشته های مختلف ، متفاوت می‌باشد. به همین دلیل هر یک از داوطلبان در هر گروه آزمایشی با توجه به رتبه کسب شده می توانند ز پذیرش یا عدم پذیرش خود اطلاع یابند. رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه شاهد در هر یک از گروه‌های آزمایشی مختلف می‌باشد. آن دسته از داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده‌اند و مجازه با انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند در صورت واجد شرایط بودن، در این دانشگاه پذیرفته شوند.

در ادامه به رتبه قبولی دانشگاه شاهد در برخی از رشته‌ها خواهیم پرداخت. اما نکته مهمی که با توجه به این کارنامه‌ها متوجه خواهید شد، که لازم است برنامه‌ریزی کنکور دقیقی برای قبولی در این دانشگاه داشته باشید. اگر انتخاب دانشگاه شما دانشگاه شاهد است، داشتن برنامه‌ریزی صحیح برای کسب رتبه عالی می‌تواند در این زمینه شما را کمک نماید.

تلاش ما در این مقاله که با عنوان رتبه قبولی دانشگاه شاهد در رشته‌های مختلف و گروه‌های آزمایشی متفاوت فراهم شده است، سعی در ارائه کامل مباحث موردنیاز داوطلبان می باشد. کلیه سؤالات خود را می‌توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل با  شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید تا به اطلاعات جامعی در این زمینه دست‌یابید.

 

 

جهت اطلاع دقیق از رتبه قبولی دانشگاه شاهد ، رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه شاهد ، شهریه دانشگاه شاهد واعتبار مدرک تحصیلی دانشگاه شاهد با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

رتبه قبولی دانشگاه شاهد در رشته های مختلف

با توجه به اینکه این دانشگاه به منظور ارائه خدمات به خانواده های محترم شاهد تاسیس گردید، بنابراین اولویت اول با این دسته از داوطلبان می‌باشد. اما امکانی که برای داوطلبان عزیز غیر شاهد فراهم شده است ، بهره‌مند شدن از اساتید مجرب این دانشگاه به وسیله رتبه کسب شده در کنکور برای پذیرفته شدن در دانشگاه شاهد می‌باشد. هم اکنون رشته‌های موجود این دانشگاه 102 رشته در مقاطع تحصیلی مختلف می‌باشد.

قطعاً رتبه قبولی دانشگاه شاهد در رشته‌های پرطرفداری همانند رشته‌های پزشکی ، پیراپزشکی , مهندسی و حقوق نیازمند پایین‌ترین رتبه برای پذیرش است. آنچه برای قبولی در این دانشگاه نیازمند می باشید تنها کسب رتبه مورد نیاز برای قبولی در دانشگاه شاهد نخواهد بود. شرایط خاصی که دانشگاه شاهد برای گزینش داوطلبان در نظر می‌گیرد، می‌تواند تعیین کننده بسیاری از مسائل باشد.

در برخی از رشته ها، رتبه قبولی دانشگاه شاهد کسب رتبه دو رقمی و در برخی از رشته‌های دیگر، رتبه‌های بالاتر نیز، امکان قبولی را خواهند داشت. نکته مهمی که داوطلبان عزیز لازم است مد نظر قرار دهند ، در رابطه با ظرفیت این دانشگاه می‌باشد که اولویت خود را بر خانواده‌های محترم شاهد قرار داده است و پس از آن خانواده‌های غیر شاهد نیز خواهند توانست در صورت کسب رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه شاهد اقدام به ثبت نام نمایند.

 

 

رتبه قبولی دانشگاه شاهد در رشته های پزشکی با توجه به سهمیه ها در نظر گرفته می شود.

 

 

رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه شاهد

 

رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه شاهد

رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه شاهد

دانشگاه شاهد با توجه به سطح بالایی که دارد، داوطلبان را برای ادامه تحصیل و همچنین ثبت نام در این دانشگاه ترغیب می نماید، این مسئله موجب شده است که رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه شاهد در رشته هایی همانند رشته های پزشکی نیازمند رتبه های بسیار بالایی می باشد و داوطلبان پذیرفته شده نیازمند درصدهای بالا در هر یک از دروس می باشند.

رتبه لازم برای پذیرش در دانشگاه شاهد در رشته های مختلف متفاوت می باشد. با توجه به ظرفیت های هر ساله ، این دانشگاه می توان رتبه های لازم  را در سال های مختلف متفاوت دانست. بنابراین کمی جابه جایی در هر یک از این رشته ها با اندک تغییری در سال های مختلف همراه خواهد بود. بنابراین رتبه قبولی دانشگاه شاهد را بسیاری از عوامل می تواند تعیین کند که این عوامل را می توان متعدد دانست.

 

 

رتبه قبولی ارشد در دانشگاه شاهد

قطعا همانند سایر مقاطع دیگر ، رتبه پذیرش ارشد در دانشگاه شاهد ، نیازمند رتبه بسیار بالایی برای پذیرش می باشد. خوشبختانه با توجه رشد این دانشگاه در مقطع تحصیلات تکمیلی ، هر ساله به کیفیت این دانشگاه افزوده می گردد  و به همین دلیل رغبت متقاضیان تحصیلات تکمیلی ، می تواند رتبه قبولی دانشگاه شاهد را در پی داشته باشد.

 

 

رتبه قبولی پزشکی دانشگاه شاهد تهران

 

رتبه قبولی پزشکی دانشگاه شاهد تهران

رتبه قبولی پزشکی دانشگاه شاهد تهران

 

رتبه قبولی پزشکی دانشگاه شاهد تهران بر اساس کارنامه کنکور سراسری تعیین می گردد. همانطور که در جدول زیر مشاهده می نمایید درصدهایی مورد نیاز برای پذیرش در این دانشگاه بسیار بالا می باشد. بنابراین اطلاع دقیق از تکنیک های تست زنی و همچنین روش هاصحیح درس خواندن برای کنکور را الزامی می نماید. موارد مهمی که لازم است بدان توجه شود اهمیت و اولویت رتبه کشوری یا منطقه ای می باشد.

پذیرفته شدن در رشته پزشکی نیازمند تلاش فراوان است. به همین دلیل با توجه به رقابت سختی که برای این دانشگاه وجود خواهد داشت، لازم است تمام تلاش خود را برای پذیرفته شدن داشته باشید. طی کردن این مسیر امکان پذیر می باشد. کافی است کمی تلاش نمایید و همچنین امیدتان را از دست ندهید.

 

ادبیات فارسی 84 91 79
عربی 76 78 75
دین و زندگی 96 76 87
زبان انگلیسی 87 66 39
زمین شناسی 0 0 0
ریاضی 38 74 59
زیست شناسی 63 65 74
فیزیک 79 59 49
شیمی 59 53 60
رتبه در منطقه 377 416 425
رتبه کشوری 1051 1151 1179

 

 

رتبه لازم برای پزشکی شاهد

 

رتبه لازم برای پزشکی شاهد

رتبه لازم برای پزشکی شاهد

 

رتبه لازم برای پزشکی شاهد همانند سایر دانشگاه های کشور، نیازمند عالی ترین رتبه می باشد. حساسیت رشته پزشکی به دلیل وظایفی که پس از فارغ التحصیلی بر عهده تمامی پزشکان می باشد، حساسیت رتبه برای پذیرش را بالا می برد. به همین دلیل است که تمامی دانشگاه ها برای پذیرش در این رشته نهایت سخت گیری خود را اعمال می نمایند.

برخی از داوطلبان پس از مشاهده این کارنامه ، سوالات مختلفی را از متخصصین ما دارند. به عنوان مثال می توان به نحوه اولویت بندی در رابطه با رتبه کشوری و رتبه منطقه ای برای قبولی اشاره نمود. همچنین اینکه آیا سهمیه ها می تواند تعیین کننده پذیرش و یا عدم پذیرش برای داوطلبان باشد؟ همچنین سوالاتی که در رابطه با نحوه گزینش وجود دارد نیز از جمله مباحث مورد سوال می باشد.

فراموش نکنید که قبولی در این دانشگاه تنها در یک مرحله نمی باشد و پس از گذراندن این مرحله کسب رتبه لازم ، شما نیازمند انجام مصاحبه می باشید. مصاحبه ای که برای هر یک از داوطلبان در نظر گرفته می شود شامل مصاحبه عقیدتی و مصاحبه کتبی است که سوالات آن را می توانید با برقراری تماس با متخصصین ایران تحصیل به دست آورید. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

جهت اطلاع دقیق از رتبه قبولی دانشگاه شاهد ، رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه شاهد ، نحوه گزینش ، دریافت سوالات مختلف مصاحبه با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال مشاوره و راهنمایی دانشگاه های شاهد

کانال مشاوره و راهنمایی دانشگاه های شاهد

 

بیشتر بدانید

شهریه دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

شهریه دکتری دانشگاه آزاد 98-97

ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد

سیستم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 

azmoon.net

دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور مهر و بهمن دانشگاه آزاد

سامانه ورود به سیستم دانشگاه شاهد

رتبه قبولی دانشگاه شاهد

رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه شاهد




تاریخ ارسال پست: شنبه 26 آبان 1397 ساعت: 21:14
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: